35 CENT NATURE'S PROMISE SALTED CARAMEL WATER (RE: Annunziata)

show more
Comments (14)
Sorted by:
  • [ – ] AmandaFood reply I love flavor water it's sooo good... the face you make lol peach water yess
    • [ – ] IdiotComedy parent reply Why is your comment so short? I wrote a 3 page comment.
      • [ – ] AmandaFood parent reply Because I don't want to make people read because I don't like to read. It all goes back to my first-grade class I was sitting there nervously hoping he teacher would not call on me to read. As always Luck being unfriendly to me, she did. I sat there my body numb, my mouth was dry. I could not breathe. This is what I later learned was a mini freak out a panic attack! Everyone staring at me now. I am the type of person who hates attention drawn to them... This right here is giving me flashbacks. As I sat, everyone, glaring at this point, I'm thinking to myself why is this teacher out to get me (hehe usuands song came to mind) I try my hardest to swallow to begin to speak still nothing. Time is feeling like it stopped. Then, I start to feel water come down my face. I am crying really?! Amanda pull your self together you can do this!! I believe in you, I say in my head. I start to utter words, I am doing it! am I actually reading? Nope, I wasn't. it was just a bunch of crying words...more. I am now doing it all over again. You too it seems are out to get me... <3 Sorry this is all I have to give :P
      • [ – ] thy_koosk parent reply AmandaFood has a life to live, she's AmandaFood. The Lord of Baking Artsβ„’ on vidme
        • [ – ] IdiotComedy parent reply She should at least leave a recipe in the comments. I'm going to quit uploading videos. I'll just post in your comment section and my followers can go there to see my latest content. I'll help with the chores while I'm here but I'm not doing the dishes!
    • thy_koosk parent reply Same! That's why I got the water! My favorite is La Croix (I know it's sparkling... But it still counts)
    • Rage_By_Nightfall parent reply The look she gave was almost like...I wanna like this but it really sucks. LOL.
  • [ – ] wright_natalie reply omg haha that took a turn πŸ˜… loving the reviews!
  • [ – ] Excell reply Nice Video.
  • [ – ] IdiotComedy reply I would go back there and ask for my 35 cents back. Of course you'd have more than that in gas. But to make up for it I'd go to the bathroom there. While in the bathroom I'd write an ebook called my caramel tea. Chapter 1: I went to return my 35 cent tea and I was upset I spent $4.00 in gas to get there so I went to the bathroom. As I began to go potty the light turned off you won't believe what happened next. Chapter 2: Help! I yelled I couldn't see anything. I could smell though and it was foul in there. Not from me though. I quickly remembered what I learned in boy scouts. I rubbed the toilet paper roll together with some toilet paper to start a fire so I could see. Chapter 3: The fire worked! I was able to see and open the door. I then freaked out because I needed to put the fire out. Luckily I still had my 35 cent caramel water and dumped it on the fire to put it out. Now the problem was I couldn't return it because I dumped it all out. I lived happily ever after. If anyone is s...moretill reading this good I have you now be prepared as I start my next book here in the comments. It's called peach pals. It's a heart warming story about two peaches that fall in love. Ok I lost interest. Good video.
    • [ – ] thy_koosk parent reply You are really someone else... Thank you for the lovely comment, I'm glad you enjoyed the video. I hope one day we can move to the country and eat a lot of peaches. If they're in a can or from a tree. The only song we'll listen to is the Peaches song. We're going to eat a lot of them peaches. I didn't believe this song existed until I got into an argument with my mom about it. It's a beautiful song, doesn't make sense, is it a sexual innuendo or a band that just geniunely loves peaches? I don't know. 4.5/5 peaches, that's what I give the song. With it's country and 90s rock vibe, it's a hard song to miss.
  • [ – ] Annunziata reply I won with the juice lol😁
  • [ – ] lancenelson reply Whoa salted caramel?? I have to try that!
  • [ – ] Rawman reply For some reason I thought it was salted water... That would be horrible!! You fully reviewbrah'd that beverage. 4.44/4
  • patrickbrinkmann reply Greez from Germany Up Patrick Brinkmann
  • [ – ] IncSmoothieEntertainment reply "Peaches are kinda sugary."πŸ˜‚
  • BabyTurtle reply expand (possible spam) Hey nice Video and if you want cute baby turtles and want to see more come visit me and look at my videos thank you :)
  • [ – ] CRobidoux79 reply Great Job Koosk
  • Rage_By_Nightfall reply Not gonna lie, salted caramel water does not sound appealing at all.
  • [ – ] American_Devil reply The Presidents! Awesome! :)
  • [ – ] Dragoninkmusic reply that 1.33 mark, that is the face of disappointment and regret haha
Load more comments
Download the Vidme app!