Pokemon Graphical Evolution (1996- 2016)

show more
Comments (11)
Sorted by:
  • [ – ] FreshTechTV reply Those graphics back in the day were life tho!!! 🤤
  • [ – ] BrandonVoiceVidme reply It's cool that they kept the overworld style and didn't change it up too much I followed and upvoted
  • [ – ] pokemans reply It's cool how graphics evolve. I wonder what Pokemon would look like in 10 years.
  • [ – ] CapnMintbeard reply I have to say while I really liked the graphics in gen 3 I was blown away by the jump to 3D in gen 6.
  • [ – ] Calibri_Funtimes reply I love stuff like this! Seeing something evolve before our eyes--like, 20 years compressed into a few minutes. Awesome to see progress! Thanks for sharing!
    • GamerRaf parent reply Thanks! I love seeing the evolution as well. That's why I made this series. I have many more games like this in my channel that you can feel free to check out! Thanks for watching!
  • [ – ] SpeedyGaming reply 151 original Pokemon was the shit! 👍
  • [ – ] SamEarl13 reply The more detailed the handheld games get the more people want another console game. They also need to stop making more pokemon because there might as well be infinite now lol.
    • GamerRaf parent reply hahaha Yeah! I feel like there are too many Pokemon and evolutions. I would rather have a remastered game of Pokemon Yellow that looks like a Final Fantasy game. I would buy that in a heartbeat.
  • [ – ] Double-T reply Yeah Pokemon!!!
  • [ – ] MariaTheGerman reply Pokemon will forever be in my heart!!! Just recently been playing Pokemon Yellow actually hahaha! After Pokemon Gold and Silver I haven't played any other Pokemon games until Sun and Moon. To be fair they could've done so much more with the graphics in that game not gonna lie xD
    • GamerRaf parent reply Hahahah Pokemon Yellow is a classic. I never got Yellow cause I had Red but I always wanted it to have Pikachu following behind me. After that, I couldn't keep up with so many Pokemon lol . Hahaha yep, I thinks so too. They could've made it better looking. We are in the year 2017 for crying out loud. Nice to see you around. Thanks for watching!
  • [ – ] newjess reply Ruby/Sapphire is probably my fav graphics-wise. FireRed/LeafGreen is too boxy and after that they got so complicated.
Load more comments
Download the Vidme app!